[Advaita-l] [advaitin] demonstrating aparokshanubhuti - WAS - 'Mithya' in Upanishads

sreenivasa murthy narayana145 at yahoo.co.in
Wed May 17 23:07:46 EDT 2023

 Dear Sri Vikram Jagannathan,
 Sruthi uses the following words :
      (1) Atmavit, mantravit || Chandogya
      (2) Srotriyam, brahmaniShTham.|| Mundaka
      (3) ananyaproktE gatratra nAsti || Katha .      (4) upadEkShyanti tE jnAnam jnAninaH tattvadarSiBiH || BhagavadgIta      (5) Mantra 4-4-8 of Bruhadarnyaka Upanishad states:                     aNuH panthAvitataH purANO
                     mAgMspRuShTO^nuvittaH mayyaiva||(6)Sri Shankara ,writes as an introduction to mantra 2-4
    of Kena Upanishad thus :    EvaM acAryOktaHSiShyaH EkAntE upaviShTaH samAhitaH san yathOtamAcAryENaAgamam arthatO vicArya, tarkataSca nirdhAryasvAnuBavaM kRutvAAcAryasakASamupagamyOvAca manyE ahamathEdAnIM viditaM brahmEti ||
(7) Mantra 6-8 of PrashnOpanishad reads thus :
tEtamarcayantastvaM hi naH pita yO asmAkamavidyayAH paraM pAraM tArayasIti ||

Now you must have realized in what spirit my posting has been written.You draw your own tight conclusions.
With respectful pranams,Sreenivasa Murthy.