[Advaita-l] Rtam and Satyam

H S Chandramouli hschandramouli at gmail.com
Fri Jul 8 07:44:54 EDT 2022

Namaste.

Tai Up ;;  Valli 1,AnuvAka 1

<<  ऋतं यथाशास्त्रं यथाकर्तव्यं बुद्धौ सुपरिनिश्चितमर्थं त्वदधीनत्वात्
त्वामेव वदिष्यामि ; सत्यमिति स एव वाक्कायाभ्यां सम्पाद्यमानः >>

<<  RRitaM yathAshAstraM yathAkartavyaM buddhau suparinishchitamarthaM
tvadadhInatvAt tvAmeva vadiShyAmi ; satyamiti sa eva vAkkAyAbhyAM
sampAdyamAnaH  >>,

My understanding, based on this, is that Rtam is implicit faith in what the
Shastras convey while Satyam is actions and speech carried out strictly in
accordance with what is ordained by the Shastras.

Regards

On Fri, Jul 8, 2022 at 12:49 PM R Krishnamoorthy via Advaita-l <