[Advaita-l] Question about Sri Vidyaranya's JMV & jnani matra

H S Chandramouli hschandramouli at gmail.com
Fri Mar 22 10:16:52 EDT 2019

Sri Sureshwaracharya, BUBV 2-4-22

<< निरस्तातिशयज्ञानो याज्ञवल्क्यो यतो गृही ॥

कैवल्याश्रममास्थाय प्राप तद्वैष्णवं पदम् ॥ >>

<< nirastAtishayaj~nAno yAj~navalkyo yato gRRihI ||

kaivalyAshramamAsthAya prApa tadvaiShNavaM padam ||  >>

Sage Yajnavalkya, as a gruhastha, is termed atishayajnAni  by Sri
Sureshwaracharya in his vArtika on BUB.

Regards

On Fri, Mar 22, 2019 at 7:00 PM Akilesh Ayyar via Advaita-l <