[Advaita-l] mama a~jnAna timirAndhasya ~jnAMjana prabhA

Prasad Reddy prasada.reddy at gmail.com
Wed Nov 9 09:46:47 CST 2005

I am replying to ony this part of the post -

"
sadASiva samArambham SankaracArya madhymam
asmadAcArya paryantam vande guru paramparam
"

mama a~jnAna timirAndhasya ~jnAMjana prabhA

sakalAcArya HRutkamalEbhyaH
sadASiva sadA vasati.
ShaktyA yuktO sadASiva hi shaktah "prabhA" bhavatuM

Advaita:
The only one has to be the one to teach anyhting of that only one to any(?)
one.

Om srIguruparabrahmaNE namaH
Prasada.