The Tat Tvam Asi debate

Kiran B R kiranbr at ROCKETMAIL.COM
Thu Mar 13 11:46:44 CST 2003

tvayi mayi chaanyatraiko vishhNuH
vyarthaM kupyasi mayyasahishhNuH .
bhava samachittaH sarvatra tvaM
vaaJNchhasyachiraadyadi vishhNutvam.h ..

In me, in you and in everything, none but the same Vishnu dwells. Your
anger and impatience are meaningless. If you wish to attain the status of
Vishnu soon, have samabhava always.

bhajagovindaM bhajagovindaM
govindaM bhajamuuDhamate .
saMpraapte sannihite kaale
nahi nahi rakshati DukRiJNkaraNe

Worship Govinda, Worship Govinda, Worship Govinda. Oh fool ! Rules of
Grammar will not save you at the time of your death.

-Kiran